четвер, 16 серпня 2007 р.

Автобіографія. Команда "Селяві".

Сірожа (віртуальний персонаж )

Я дуже хтів би участвувати в вашій каманді, вот моя біографія:
Народився в с. Щеневмерлаукраїнівка, шо на поліссі. Закінчив школу почті без тройок. Люблю дивитись КВК і Максіма Галкіна. Сміюсь голосно і весело. Маю трох свиней і корову. Хочу грати в КВК, бо кавекаківців люблять красіві дівчьонки. Граю на баяні і гітарі (бойом і перибором). Харашо і голосно співаю , особєнно люблю ансамбль "Рукі ввєрх". Пробував поступити в ПТУ на сантехніка, але не получилося, бо жалко було свиню віддавати. Візьміть мене пажалуста!
А ше я знаю багато аніктодів, які можна розказувати зі сцени. В мене я даже ідея на КВК - всі пацани передіваються в дівчьонок, вдівають лосіни і співають "Палюбі меня такой!", буде дуже смішно, ми вже в нашому клубі пробували.
Спасібо вам за то, шо ви є...

http://celavi.narod.ru/biograf.htm

Немає коментарів:

ПОСЛУГИ ОНЛАЙН ПЛАТЕЖІВ