пʼятниця, 3 серпня 2007 р.

Команда КВН "Мымры" Москва


Ну от порівнював дві жіночі команди - "Мымры" Москва та "В мужской бане , женский день" Рязань . Друга - ну ніяк мене не пре ... Окремі жарти були не погані, ну але загалом ... шось таке , вульгарщиною подає ...
І тут "Мымры" виглядали доволі симпатично , оригінальні жарти - Портвейн , Про Лампочкку, Несподіване вбивство , ітд. Одним словом , відчувалась ерудиція ... Врахувати ше то , шо жіночим командам не просто грати , то за дівчат троха жаль ... Бо якшо з нашими в Москві спільну мову не знаходять ( в плані жартів) то в Києві , приймали досить тепло ... Мені б було цікаво подивитись на команду КВН "Мымры" в півфіналі ... А ше ліпше на Галці у Львові .. В одній грі разом з "Аварією " Рівне , "Бомба" Млинів ... Ото б був КВН ... :) на всі гроші ...

6 коментарів:

Анонім сказав...

Є така хороша фраза "собакам треба гавкати, а каравану йти". Той, шо спит на бамбетах, і є тою собакою, на яку караван ніяк не звертає чи просто не ХОЧЕ звернути уваги. Гавкай, друже, сусаільство потребує потребує твого гавкання!!!

kremvit сказав...

Полюбому, навіть гавкання є результатом бажання щось робити + в гавканні є зміст. А що таке йти в каравані і не звертати увагу? Ні бажання, ні змісту

Адміністратор сказав...

Друже Анонім !
Звертаюсь до тебе ! Чого потребує суспільство , думаю ні тобі ні мені невідомо !
А ви шановний , хоч впісяйтесь зі злості , мені ... по бамбетах ...
В словесній тяганині я поза грою ...

Анонім сказав...

Щось я ніфіга не пойняв від аноніміста..Мені теж Мимри більше сподобалися, а ще людина помріяла про класну лігу.

novosad сказав...

Двічі бачив Мимри в живу, маю на увазі з залу, а не з екрану, дуже прикольна команда.
Їхня домашка про Ангелів Чарлі мені сподобалась.
Не думаю що вони колись зіграють в Галці, а от на якиїсь з кубків обов"язково їх запрошу.
Найближчий варіант - десь середина грудня цього року.

kremvit сказав...

"Олег Газманов перепіл енергетіков і прабіл на канцертє кобчікам паталок" (с)

ПОСЛУГИ ОНЛАЙН ПЛАТЕЖІВ