понеділок, 31 грудня 2007 р.

"Ляп місяця грудня".

Сьогодні можем оголосити нових переможців в рубриці комент місяця.
Так, це вже не Голда, їх одразу двоє , вперед по тексту :

Doberman
...фінал розчарувань, баянів, анекдотів і подібного тому....
а того шо закінчився трьохгодинний маразм...
якби не НАБЛА то я би на той фінал взагалі не пішов....
Чернівці маладци....
Тернопіль -СТАРЙО!...
БОМБА-для мене залишається авторитетом...

...тепер ЧИстАНЕКДОТ...
ой соррі...Чистогон...ви чемпіони (Боже шоб тільки хтоь один з них тут тусувався....),
....я розчарований і тепер оголошую від всієї команди вам ДЖАХАД (священну війну) від команди ЄТАЛОН,
ми хотіли би з вами на сцені без жодних амбіцій,
ненависті
і всього такого зійтися і доказати шо можна грати без анекдотів, без баянів і гарно перемагати...отаке от....
значить хто підтримає такий батл, пишіть свої коментарі....
оголошується війна Єталон проти Чистогону
(сцена поле бою,глядач то наша доля!)

Ну і звичайно співпереможець :

YURA_BOOM


шановні пси (тіпа добермана).
В мене є гарна дружина, яку я кохаю, в мене є дуже гарна дитина, яку я люблю,
в мене є трьохкімнатна квартира особиста на проспекті Чорновола,
в мене є двохповерховий будинок в Івано-Франківській області,
в мене є авто пежо 206 2006 року випуску,
я став чемпіоном Галицької Ліги КВН... і мені пох...й шо ви тут пишете.
З повагою капітан команди Бомба, ЧистоГонівець Юра

P.S. Можемо додати лише одне - "Де два українця, там три гетьмани" - ще нема чим "вимахуватись" , а язик так і проситься .... Прикро.

Немає коментарів:

ПОСЛУГИ ОНЛАЙН ПЛАТЕЖІВ